[linux] sil3112 a podivne spravanie

riki phobie na axfr.org
Pondělí Září 6 15:28:39 CEST 2004

mas acpi dosku a acpi a io-apic zakompilovane v kerneli a smp kernel, p4
a hyperthreading?

skoc do biosu a zapni na sata radicy enhanced mode - sata only

>   Co sa mi dost nepaci. Sem-tam to z tohto dovodu stvrdne. Dalsi problem
>   je, ze niekedy pri boote zamrzne na detekovani diskov (ked sa
>   inicializuje bios toho radica, pred bootnutim linuxu).

ak je to tesne pred printk hlaskami bootovaneho jadra tak daj jadru na
ide kanaly parameter noprobe.

>   Mate s tymto radicom niekto nejake skusenosti? Netusite, co by to
>   mohlo sposobovat? Je proste len odideny?

nie je to problem konkretneho radica alebo dosky ale problem v kerneli,
v kode ktory handluje irqcka.