[linux] WEB CMS

Jan Ostrochovsky jan.ostrochovsky na sdjls.uniba.sk
Čtvrtek Září 9 20:02:51 CEST 2004

Ahoj,

http://www.opensourcecms.com/

Ja som skusal tieto:

Xaraya: zdala sa mi dost pomala a buggy, este ju musia dost ladit

phpnuke, postnuke: prilis vela features na to, ze potrebujem simple web
pre organizaciu

SPIP.net - ten sa mi najviac pozdaval na moje ucely a venoval som mu
najviac casu, tu je nejaka ukazka
http://proliant.sdjls.uniba.sk/testweb/, ale tiez s tym niesom
spokojny... stale viac dochadzam k presvedceniu, ze CMS treba spravit na
mieru organizacii, rozne genericke CMS nie su velmi site na mieru a ich
hackovanim clovek mozno zabije viac casu, ako spravenim vlastneho :(

ak budes chcet administratorsky account do niektoreho z CMS, ktore susim
na proliante, tak ti nejakou secure cestou mozem dat password, mam to
iba na testovacie ucely

ostry

--
Jan Ostrochovsky
systemovy inzinier & zalozny LAN-technik IIKS SDaJLS UK