[linux] failover

Tibor Pittich future na phuture.sk
Pátek Září 10 01:22:05 CEST 2004

25. augusta 2004 o 16:16, Peter Laufer píše:

> Mam v Housing centre dve takmer identicke masiny.
> Chcel by som z postavit failover system. (Ked na primaronm vypadne
> nejaka sluzba, sekundar by ho mal automaticky zastupit).
>
> Cital som na root.cz clanky o HEARTBEAT. Mate s tym niekto
> skusenosti??? (Popripade mozete odporucit nieco ine?)

ano mame, funguje to...

problem je akurat ten, ze heartbeat sa pouziva pre dosiahnutie vysokej
dostupnosti systemu ako takeho, nie sluzby.

ty by si skor potreboval load balancer pre sluzby ktore potrebujes mat
dostupne. podla povahy sa da pouzit bud load-balancing skrz dns, co
nevyzaduje ziaden dalsi hardver, pripadne predradit pred cluster
load-balancer a na nom pouzit "linux virtual server"
http://www.linuxvirtualserver.org/

--
professional home page                  -> http://tibor.pittich.sk
personal home page                      -> http://phuture.sk