[linux] WEB CMS

ietn na stonline.sk ietn na stonline.sk
Pátek Září 10 08:57:30 CEST 2004

Ja pouzivam Mamboo (http://www.mamboserver.com).
Pri vybere som skusal asi 15 systemov (vsetky ich este mam na cd)
Ja som potreboval mat web vo viacerych jazykovych verziach.
A na to sa mi najlepsie hodil prave mamboo.
poziadavky
- mySQL
- PHP
- Apache
- velkost na HDD - web co som robil ma asi 25 MB na Apache serveri + sql
dtabaza ale ta neviem aka je velka
Instalacia : vcelku jednoducha(zazil som aj zlozitejsie) cez web rozhranie
Featury:
 Templatovanie, bannery, news modul, ankety(pools), weblinky, RSS, print,
search, export to PDF,...
a doplnkove (ako prave jazykove verzie) sa daju stiahnut z webu)
zapory:
 pouzivam v 4.5 a najdu sa tam este aj nedostatky a aj nejake chyby
 pri vytvarani vlastneho teplmate som uz aj editoval php kod.
 help typu ".jpg is image files" mi velmi nepomoze, ale podla autorov sa
docu. pise
klady
 ani neviem, robim v nom uz asi rok, jeho kod uz na 50% chapem, vyeditoval
som ho uz dost na to aby som prechadzal na iny...

ak treba este nejake info:
ietn na stonline.sk

Peter