[linux] skareda zelena zaba (speedtouch usb) and telecom swing

Kocur kocur na zsvak.sk
Pondělí Září 13 07:45:41 CEST 2004

nazdarek...

mne to urobilo cca po troch dnoch co mi zaviedli linku...

potom telefonat do "Slovenskych Telekomplikacii"
do Slovanetu, a vsetci hlasili ze je to OK..
na Modeme sa mi striedali tebou spominane hlasky
plus hlaska o chybe linky...

taq som par dni cakal...
(2-3) zesak mozno niekto niekde hlada chybu...
mal som teda modem tie 3 dni vypnuty...a odpojeny od vsetkych liniek

..a potom ako keby mavnutim carovneho prutika
po opetovnom pripojeni to zrazu islo...

...nastavenia som predtym skusal pomenit vselijako...
ale nic nezaberalo...ci bol napojeny na MDK alebo na WinXP..

teda skus aj ty ten modem na neaky ten den vypnut a odpojit..
..viem ze to nieje bohvie akaa rada...
...ale mne to zabralo...

BTW:
teraz ti blika "internetova" kontrolka @ na oranzovo. ..???

..a este by mozno zabral novy firmware...