[linux] Skusenosti a opteron alebo AMD 64

Ernest Beinrohr Ernest na Beinrohr.sk
Pondělí Září 13 15:14:30 CEST 2004

Jan Nemsak wrote:

>Cafte
>mate niekto skusenosti so systamami s AMD 64-bit procesormi?
>O kolko je to rychlejsie ako 32 bit. systemy? Zaujimaju ma hlavne odozvy
>a aj to ako sa sprava, ked ma vela procesov (okolo 500)
>Ide o to ci sa oplati kupovat Xeony na linux, alebo uz radsej tieto 64-
>bit. procesory.
>Ja napr. porvnanie Amd64 a Xeonu, ci je to vobec provnatelne.
>Zaujima ma iba vykon na linuxoch, samozrejme kompilovane vsetko pre 64-
>bit procesor.
>
>Dakujem
>
>Jano

Asi ti nepomozem, ale k nam do firmy sme kupili dual opteron za celkom
sluznu cenu. Bohuzial som si nenasiel cas na nahodenie benchmarkov.
Zatial tam bezi oracle 9.2 (64bit) a mysql (64bit). Porad dake testy a
ja ich pustim ;-)

--
Ing. Ernest Beinrohr, OERNii
Admin @ Axonpro.sk, http://www.axonpro.sk/