[linux] Boot disketa

pf na nextra.sk pf na nextra.sk
Pondělí Září 13 15:50:53 CEST 2004

Citát Zdenko Podobný <zdpo na mailbox.sk>:

> Takuto hlasku som videl, ked na diskete boli chyby.
>
> BTW: 1. CD MDK 10 ti IMHO vie opravit zavadzac, takze disketu nebudes
> potrebovat
>
> Zd.
Zial CD nebude pouzitelne a ani ma nenapadlo, ze by to cez disketu neslo.
Ta disketa je skutocne OK a uplne plna - ono sa to tam jednoducho nezmesti.
Je to skoda, pretoze to castokrat bola jedina slusna moznost, ako
nabootovat stroj. Co sa vsak da, je zapisat na disketu len loader do jej MBR.
To ide a funguje. Ak je vsak posahany image na HD, tak je clovek v...

PF