[linux] WEB CMS

Tomas Tudja catcher na hysteria.sk
Pondělí Září 13 18:29:46 CEST 2004

Vsetko, co si sem napisal (zmena jazykovej mutacie) su jednoduche veci. Pokial
ide o zmenu jazyka, tak to je len otazka spravneho selectu z tabulky a
samozrejme spravneho vkladania contentu do tabulky. Podla mojho nazoru je
lepsie si redakcny/poratlovy system naprogramovat. Stranky, na ktore si nas
odkazal su dobre len preto, ze si pri nich niekto nieco odsedel. A odmenou mu
je, ze jeho dielo vyzera originalne a obsahuje funkcie, ktore si sam vymyslel a
implementoval. Mysql je uzasna vec, len je potrebne pamatat na vsetky featury,
ktore chces implementovat este v case, ked navrhujes databazu.
BTW v pripade zaujmu mozem takyto system nakodit, staci sa ozvat... a
samozrejme po dokonceni aj zaplatit :>

tomcatcher.com