[linux] WEB CMS

Úterý Září 14 09:53:04 CEST 2004

On 13.09 18:29, Tomas Tudja wrote:
> Vsetko, co si sem napisal (zmena jazykovej mutacie) su jednoduche veci.
> Pokial ide o zmenu jazyka, tak to je len otazka spravneho selectu z
> tabulky a samozrejme spravneho vkladania contentu do tabulky. Podla
> mojho nazoru je lepsie si redakcny/poratlovy system naprogramovat.

otazka tusim neznela ci su to jednoduche veci ale ci ich uvedeny system
zvlada.

Napriklad Language negotiation je pomerne jednoducha a velmi inteligentna
vec, ale iba minimum stranok ju implementuje korektne.

Napriklad, v menu vacsiny browserov je mozne si nastavit preferovane
jazyky. Ktora stranka sa vam zobrazi v anglickej verzii ked si tam
nastavite anglictinu a v slovenskej pri nastavenej slovencine?

a tipoval by som ze vacsina developerov o takej moznosti nevie a jazyk
prepinaju pomocou cookies aj tam kde to nie je potrebne...

It's now safe to throw off your computer.