[linux] midnight commander build

Andrej Kacian andrej na kacian.sk
Úterý Září 14 15:04:09 CEST 2004

On Tue, 14 Sep 2004 14:58:47 +0200
ADMIN_miki <adminmiki na alcatel.sk> wrote:

> Cafte,
> mam taku otazku ;)
> mam daky propiertarny system kde to bezi na red hate 7.1, je to
> "heavily modified" a osekane o vsetko, je to dost jednoucelove
> zariadenie, no proste viem sa dostat donho nejakym telnetom, xcel by
> som tam dat midnight commander, skompilovat to nejde lebo to nema
> kompiler, z rpm to zas ma dependencies do mrtva, aj ked mu ich tam dam
> tak aj tak zase im chyba a tak.
> Moja otazka je - ako alebo kde zohnat mc ktory by bol skompilovany tak
> aby bezal a neziadal ine kniznice, platforma je i386 - celeron,
> [...]

Skus mc niekde skompilovat pre tu architekturu staticky (nejaky --enable-static
alebo nieco podobne ako configure parameter) - dostanes sice sialene velke
binarky (mc, mcedit, ...), ale to preto, ze budu obsahovat vsetky kniznice
proti ktorym sa za normalnych okolnosti dynamicky linkuju, cize nebudu
potrebovat (snad) nic dalsie na beh.

--
/~\ The ASCII        Andrej "Ticho" Kacian <andrej at kacian dot sk>
\ / Ribbon Campaign  GnuPG public key ID: 7CD93FE2 (pgp.mit.edu)