[linux] pisma v aplikaciach v KDE

Juraj Variny jv99737 na decef.elf.stuba.sk
Úterý Září 14 19:45:35 CEST 2004

To sa divim, mne to pod vsetkymi verziami mdk islo. Mohlo sa este stat ze
si skusal nespravny subor (MDK ich tam ma niekolko a XF86Config-4
byva spravny) alebo nespravnu sekciu Monitor. Pocas behu Xov sa da zistit nastavenie prikazom

xdpyinfo | grep -i dpi

pricom 96x96 je default ak sa nemylim.

Juraj