[linux] Boot disketa

Zdenko Podobný zdpo na mailbox.sk
Čtvrtek Září 16 08:35:58 CEST 2004

Takze som sa trochu pohrabal v e-mailoch a podla jedneho e-mailu v
konferencii mandrake na mandrake.cz je problem v tom, ze sa pokusas
nainstalovat na disketu cely (t.j. vsetky mozne ovladace) kernel (co sa
ti samozrejme nezmesti). Podla tohto e-mailu je potrebne si nainstalovat
jadro kernel-BOOT-* a to potom davat na disketu.

Alebo je tu druha moznost, ze si jadro skompilujes sam, tak aby sa ti
skompilovali iba tie ovladace, ktore potrebujes. Potom je postup nasledovny:
1. vlozis disketu do mechaniky
2. mkdosfs  /dev/fd0
3. mount /mnt/floppy (toto nemusi byt nevyhnutne, ale moze pomoct)
4. mkbootdisk  --device /dev/fd0 2.6.8.1-ck1  (2.6.8.1-ck1 je "moje" jadro)

Zd.