(vyriesene) Re: [linux] captive - NTFS write support

Bohdan Spes spes na pobox.sk
Čtvrtek Září 16 11:57:16 CEST 2004

Ahoj

K tejto odpovedi musim dodat, ze ja som mal pod MS windows rovnake skusenosti
s paragornom a odvtedy pouzivam ext2fsd z
http://www.tuningsoft.com/projects/projects.htm#ext2fsd
a som velmi spokojny. Z ext3 particie do windose NTFS si kopirujem filmy a
rychlost je presne ako keby to bola nativna NTFS particia a nie ext3fs.

Bohdan