[linux] Porovnanie CheckPoint a IP Tables

benco benco na acid.sk
Čtvrtek Září 16 14:08:23 CEST 2004

ahoj

On Thu, Sep 16, 2004 at 01:54:57PM +0200, Jan Benadik wrote:
> Potreboval by som nakopnut, kde by sa podobne podklady dali najst
> (pripadne privitam lubovolne postrehy a argumenty).
>
> V Googli som skusal, ale bud to nie je pouzitelne, alebo na
> vseobecnejsie ladeny vyhladavaci retazec je velmi vela odkazov.

nejake maily na tuto temu su v archive na netfilter.org, dost ale zalezi na
tom, z akeho uhla pohladu chces porovnavat:

- z technickeho (featury, moznosti) - netfilter je urcite dalej, hlavne
vdaka svojej modularnej adrchitekture,ale nezabudaj, ze to plati, len pokial
sa bavime o paketovom filtry..

- z pohladu zakaznika, resp. bezneho admina - tam je to jasne, checkpoint ma
perfektne graficke rozhranie, lahko sa administruje, atd..

neviem, co konkretne ta zaujima - pouzivam netfilter aj checkpoint, takze sa
pytaj, ak mas konkretne otazky..

b.

> beno

> begin:vcard
> fn:Jan Benadik
> n:Benadik;Jan
> org:Elas, Ltd.;Technical department
> adr:;;Vinohradnicka 6;Prievidza;;971 01;S L O V A K I A
> email;internet:jbenadik na elas.sk
> title:department head
> tel;work:+421 46 5151 332
> tel;fax:+421 46 5151 380
> tel;cell:+421 903 691 634
> x-mozilla-html:FALSE
> url:http://www.elas.sk
> version:2.1
> end:vcard

[benco]  benco na acid.sk    GPG publickey: http://www.acid.sk/pubkey.asc
Key fingerprint  =  388E 43D9 7316 A4D4 A0EB  C4F2 E769 64EB DEB3 7CF1