[linux] sucasne scrollovanie framov v Mozille

Čtvrtek Září 16 17:08:56 CEST 2004

On 16.09 08:29, Gasparovic Peter wrote:
> v intranete pouzivame aplikaciu, ktora dokaze (aspon v IE) scrollovat
> sucasne dva framy. Pouzivame na to funkciu onscroll a to takto :
>
> onscroll="parent.strediska.window.scroll(document.body.scrollLeft,0);parent.polozky.window.scroll(0, document.body.scrollTop);"
> Pre vysvetlenie - ¨fyzicky¨ scrollujem v tzv. datovom frame a ak
> scrollujem vertikalne, tak automaticky scrolluje aj frame vlavo (nazvany
> polozky) a pri scrollovani horizontalne mi scrolluje aj horny frame
> (strediska).
>
> Pod MS IE to funguje bezvadne, Mozilla to ale ignoruje - vie niekto
> [...]

tipujem: asi preto ze to nie je javascript ale jscript...

no a riesit to potom asi nepojde, teda jedine sa spytat javascript manikov
(nie jscript manikov!)

otazka: naco su ti dva framy ked maju scrollovat naraz?
The only substitute for good manners is fast reflexes.