[linux] Re: MRP Uctovnictvo spod DOSu

Martin Sechny martin.sechny na pobox.sk
Čtvrtek Září 16 20:33:16 CEST 2004

Ja pouzivam dosemu + freedos + chybajuci zvysok z MS DOS 6.22.

Bezi na tom uplne spolahlivo Norton Commander, rar, T602, teda stare
programy, ktore len tak lahko nezmiznu zo sveta. Problemom pre mna je
pristup na porty COM, LPT, cize tlaciaren alebo prenos kablom na
dosovsky program. V poslednej verzii mi nefunguje pristup na disketu,
ale davnejsie to islo.

Ze vraj by malo ist tlacit z dosemu cez lpr, ale zatial sa mi
nepodarilo. Toto riesenie by som velmi potreboval, nejako funkcne
mapovat dosemu LTP na linux lpr.

V dosemu nie je problem dorobit script, aby sa na spustenie
dosovskeho programu samo spustilo DOS okno v X a po ukonceni programu
samo zavrelo.

Wine je dost dobry (uz), ale stale nestabilny a dost pomaly. Preto
radsej pouzijem dosemu, ak sa da, wine iba pre WIN32 exe.

Momentalne sa trapim s instalaciou MRP uctovnictva (DOS+Windows
verzie) v sietovej verzii - subory na sietovom disku - klienti su
zatial Win a server Linux+samba.

Ked to pojde, budem sa pokusat zmenit aj klientov z Win na linux. To
by ani nebol problem, ak by nebolo nutne mat uctovnictvo.

O postupe budem informovat v buducnosti tu...

Martin Sechny

http://www.pobox.sk/ - spolahliva a bezpecna prevadzka