[linux] gentoo instalacia bez siete

miro bman2 na host.sk
Čtvrtek Září 16 22:43:54 CEST 2004

Zdravim,

 stiahol som si livecd gentoo normalne (nie minimal) a xcel by som to
 nainstalovat bez pristupu k netu.

 ale ono vzdy po spusteni "scripts/bootstrap.sh" zacne cez wget tahat
 nove portage.

 pricom v /usr/portage je portage z cd korektne rozbaleny + v
 /usr/portage/distfiles su tiez zdrojaky z CD.

 zaujimave je, ze potom zacne tahat z netu aj tie baliky co su v
 distfiles uz nakopirovane z cd. napr. taha gcc, presne do toho isteho
 adresara, kde uz je dopredu nakopirovany (/usr/portage/distfiles) z
 livecd.

 instalujem zo stage1

 vie mi niekto povedat ako na to? lebo aj v manuale gentoo je to
 nejako takto pisane...

--
Best regards,
 miro                          mailto:bman2 na host.sk