[linux] Re: gentoo bez siete + SPARC

miro bman2 na host.sk
Neděle Září 19 23:41:24 CEST 2004

Hello Jan,

 aha, takze nakoniec sa aj tak stiahnutiu zdrojakov nevyhnem :)

 este by som sa xcel spytat, ak to niekto skusal, ako zbehne
 instalacia gentoo na sparc procesore (ultrasparc IIi), zbehne to v pohode?

 existuje aj nejaka ina distribucia, ktora drzi krok s x86 linuxom a
 bezi na sparc? (kernel 2.6.x, gtk2, kde3, gnome2.6(8))

--
Best regards,
 miro                            mailto:bman2 na host.sk