[linux] gentoo instalacia bez siete

Roman, Virdzek roman na virdzek.net
Sobota Září 18 09:21:40 CEST 2004

| stiahol som si livecd gentoo normalne (nie minimal) a xcel by som to
| nainstalovat bez pristupu k netu.

|ale ono vzdy po spusteni "scripts/bootstrap.sh" zacne cez wget tahat
| nove portage.

| pricom v /usr/portage je portage z cd korektne rozbaleny + v
| /usr/portage/distfiles su tiez zdrojaky z CD.

| zaujimave je, ze potom zacne tahat z netu aj tie baliky co su v
| distfiles uz nakopirovane z cd. napr. taha gcc, presne do toho isteho
| adresara, kde uz je dopredu nakopirovany (/usr/portage/distfiles) z
| livecd.

| instalujem zo stage1

| vie mi niekto povedat ako na to? lebo aj v manuale gentoo je to
| nejako takto pisane...

Nazdar,
No v manuale je to napisane trosku inac ;)

A stage1 installation can only be performed when you have a working
Internet connection.

Stage2 installs allow you to skip the bootstrap process and doing this
is fine if you are happy with the optimization settings that we chose
for your particular stage2 tarball.

A stage2 installation can only be performed when you have a working
Internet connection.

Choosing to go with a stage3 allows for the fastest install of Gentoo
Linux, but also means that your base system will have the optimization
settings that we chose for you (which to be honest, are good settings
and were carefully chosen to enhance performance while maintaining
stability). stage3 is also required if you want to install Gentoo using
prebuilt packages or without a network connection.

Takze bez pristupu na net musis instalovat stage3, a potom ked budes mat

pristup na net spravit aktualizaciu portage a aktualizovat system.

Bye
Roman

---