[linux] bash

michal.lackovic na sk.schneider-electric.com michal.lackovic na sk.schneider-electric.com
Středa Září 22 10:59:59 CEST 2004

ok,
Jedna sa o jednoduchy dochadzkovy system, kde bude mat kazdy uzivatel svoj
pin kod ktory ked zada, tak sa vytvori zaznam o prichode a odchode.
Chcel som na to vyuzit pocitac na ktorom mi bezi kamerovy system cez
motion, ten ma urobene GUI cez Xdialog a je potrebne aby toto rozhranie
stale bezalo.
Takze preto rozmyslam o skripte ktory bude bezat na pozadi a zachytavat
vstupy /pin/ z klavesnice a ukladat zaznamy do suboru odkial si ich bude
potom obsluha cez to gui prezerat.

Ospravedlnujem sa predosle nejasnosti a nedostatocne vysvetlenie :-)
dakujem
miso

Matus UHLAR - fantomas <uhlar na fantomas.sk>
Sent by: linux-bounces na lists.linux.sk
22.09.2004 10:40
Please respond to Vseobecna diskusia o Linuxe