[linux] bash

Lubomir Host rajo na Idea.Platon.SK
Středa Září 22 12:03:56 CEST 2004

On Wed, Sep 22, 2004 at 10:59:59AM +0200, michal.lackovic na sk.schneider-electric.com wrote:
> ok,
> Jedna sa o jednoduchy dochadzkovy system, kde bude mat kazdy uzivatel svoj
> pin kod ktory ked zada, tak sa vytvori zaznam o prichode a odchode.
> Chcel som na to vyuzit pocitac na ktorom mi bezi kamerovy system cez
> motion, ten ma urobene GUI cez Xdialog a je potrebne aby toto rozhranie
> stale bezalo.

v tom shellovom skripte (predpokladam) pouzi:
trap '' 1 2 3 4 5 15
aby sa ignorovali signaly zaslane shellu (napr. ctrl+c, ctrl+d) a v tom
shelli uz potom to uz nebude moct niekto len tak vypnut. Nezabudni ani
na /etc/initttab, aby to nemohol niekto restartnut stlacenim
Ctrl+Alt+Del

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>        ICQ #:  257322664
Platon Software Development Group              http://platon.sk/