[linux] Nokia D211

Středa Září 22 13:45:42 CEST 2004

On 22.09 12:43, Rudolf Adamkovič wrote:
> Mno, ale u nas podpisuje NOD32 pre Linux, ked prechadza majl cez server..
> Takze mnoho beznych uzivatelov nemoze ovplyvnit tento podpis..

vzdy je mozne o to poziadat spravcu mail servera. Dovody boli diskutovane
uz aj v bugtraqu. Ako som uz pisal, taka signatura je lahko sfalsovatelna,
virus sa na mail moze nabalit cestou, a ak bude virus pribalovat nejake
posty z mailboxu (co niektore robia), moze pribalit aj tu signaturu.

... ako bolo spominane v bugtraqu, spravcovia pripadne manazeri ktori take
nieco nariadili, po vysvetleni (pochopeni) situacie vacsinou nemaju
problem to vypnut.
My mind is like a steel trap - rusty and illegal in 37 states.