[linux] bash

Středa Září 22 13:49:10 CEST 2004

On 22.09 12:47, michal.lackovic na sk.schneider-electric.com wrote:
> tomu vstupu cez dialog som sa chcel vyhnut.
> Co mi teda odporucas?

podrobne popisat problem...

Spominal si xdialog. Bude ten bash skript pouzivat xdialog na citanie
tychto informacii? Potom len vyuzijes xdialog na citanie dat a budes ich
posuvat dalej, ziadne "pozadie" nepotrebujes, resp tvoj skript nebude
musiet bezat interaktivne nakolko o interaktivitu sa postara xdialog.

Quantum mechanics: The dreams stuff is made of.