[linux] USB bluetooth dongle

Středa Září 22 23:00:43 CEST 2004

22. septembra 2004 o 18:25, Michal Tarana píše:

> Dostal som hlasku:
> Device is not available: Success. Medzicasom som akurat zistil, ze som
> nemal v /dev vytvorene zariadenia ttyUB0... s major char number 216, tak
> tie som povytvaral. Pouzivam moduly: bluetooth, l2cap, rfcomm, hci_usb.
> Verzia jadra: 2.6.8.1 + acpi patch + bluez patch. Tak neviem, potrebujem
> este nejaky dalsi?

huh? potrebujes hlavne spustit dake tie obsluzne programy v user space..
minimalne tak hcid, co je manazer lokalnych BT zariadeni, ktoreho
spustenim ti musi vzniknut napriklad zariadenie hcid0 o com sa
presvedcis prikazom hciconfig. mal by si sa pozriet vseobecne na
konfiguraciu aplikacii z bluez-utils..

--
professional home page                  -> http://tibor.pittich.sk
personal home page                      -> http://phuture.sk