[linux] kerenl 2.6.8

michal.lackovic na sk.schneider-electric.com michal.lackovic na sk.schneider-electric.com
Čtvrtek Září 23 15:36:34 CEST 2004

Ahoj,
mal si pravdu, mal som to ako moduly
cdrom.ko
ide-cd.ko
tak som ich hodil natvrdo do kernelu.
dakujem
miso

foo bar <foobar na zmail.sk>
Sent by: linux-bounces na lists.linux.sk
22.09.2004 23:14
Please respond to foo bar; Please respond to Vseobecna diskusia o Linuxe