[linux] IP z MAC

Pátek Září 24 10:13:37 CEST 2004

On 24.09 10:04, michal.lackovic na sk.schneider-electric.com wrote:
> Potrebujem to zistit na LANke so 150 PC.To by som musel najskor urobit
> skript co opinka siet a potom grepnut cez arp tu jednu...myslel som nieco
> jednoduchsie :-)

existuje RARP, ktory na rozdiel od ARP vyzvy: "hladam IP ..., ktora MAC ju
ma?" vyzyva "hladam mac ..., ktora IP ju ma?" ale je dost zriedkavo
podporovany.

takze radsej opingaj. nmap -sP to zvlada vynikajuco.
Ak to potrebujes castejsie alebo priebezne, odporucam pouzit arpwatch,
ktory si vedie databazu kombinacii IP/MAC

Due to unexpected conditions Windows 2000 will be released
in first quarter of year 1901