[linux] qmail...

Andrej Kacian andrej na kacian.sk
Úterý Září 28 17:28:52 CEST 2004

On Tue, 28 Sep 2004 17:14:33 +0200
Peter Laufer <peter_laufer na datalan.sk> wrote:

> Mam s tym jeden problem. Kazde rano ked sa uzivatel z niektorej domeny
> pokusi o prve prihlasenie na pop3 (pouziva outlook), tak mu to vyhodi
> dialogove okno aby zadal prihlasovacie meno a heslo (Toto okno
> obsahuje uz prednastavene udaje). Ked ho odklikne tak sa vporiadku
> prihlasi a v priebehu dna sa uz tento dialog neukaze. Iba zase na
> druhy den.

Ak sa toto opakuje pri kazdom restarte windowsov, tak treba v nastaveniach
mailoveho konta v outlooku to heslo nastavit. On si ho totiz zvykne neulozit,
ked ho zadas len tak do dialogu co vybehne pri pripojeni na mailserver. Tento
problem mal pokial sa dobre pamatam outlook express, neviem ci aj "velky"
outlook.

Ak je tato rada uplne od cesty, tak ma nebite, :) ale mne sa toto uz parkrat
stalo (naposledy minuly tyzden).

--
/~\ The ASCII        Andrej "Ticho" Kacian <andrej at kacian dot sk>
\ / Ribbon Campaign  GnuPG public key ID: 7CD93FE2 (pgp.mit.edu)