[linux] qmail2...

Urban Biel rbk na stv.sk
Čtvrtek Září 30 09:10:48 CEST 2004

Peter Laufer wrote:
> Mam s tym jeden problem. Kazde rano ked sa uzivatel z niektorej domeny
> pokusi o prve prihlasenie na pop3 (pouziva outlook), tak mu to vyhodi
> dialogove okno aby zadal prihlasovacie meno a heslo (Toto okno
> obsahuje uz prednastavene udaje). Ked ho odklikne tak sa vporiadku
> prihlasi a v priebehu dna sa uz tento dialog neukaze. Iba zase na
> druhy den.
> Neviete co by som mohol mat zle nastavene?

Ja to tipujem na Outlook. Skus upgradovat. Skus iny pop3 klient.
Inak odporucam strace. Moze to byt napr. nejaky "zabudnuty" lock subor, ktory brani prvemu
prihlaseniu, alebo to moze suvisiet s cronom/logrotate, ktory sa zrejme spusta nadranom a restartuje
vpopmail (skus nasimulovat cron akciu cez den) atd atd atd... Cez mail sa asi viac poradit neda.

--
Urban