[linux] OT: EU patenty - vyjadrenie od nasho poslanca..

andrej misovic ado na nirvanaclub.sk
Pátek Duben 1 20:29:19 CEST 2005

zdravim,

takze pokusil som sa oslovit mne znameho poslanca,
a po neakych troch tyzdnoch mi prisla aj odpoved..

..skuste si to trochu kuknut a mozno
by ste tiez mohli aj iny poslat neake vase stanovisko/nazor
na jeho mail k dannej teme, nech mu je to teda trosku jasnejsie..

pekny vikend!

		ado

-------- Original Message --------
Subject: RE: otazocka..
Date: Fri, 1 Apr 2005 17:18:19 +0200
From: MIKOLASIK Miroslav <mmikolasik na europarl.eu.int>
To: <ado na cloudlet.imladris.sk>

Vazeny pan Misovic,

dakujem Vam za Vas e-mail. Aj ked viem, ze softwarove patenty su
momentalne palcivou temou, neviem presne ktore vybory EP sa tejto teme
venuju, nakolko toto nie je oblast mojho pracovneho zaujmu. Napriek tomu
by som bol skutocne velmi rad, ak by ste mi mohli podat blizsie
informacie (ak sa danej teme hlbsie venujete) a priblizili mi v com
konretne je problem, ake dosledky hrozia a pre koho. Rad by som mal pred
hlasovanim v plene EP o tomto bode co najkompletnejsie informacie, aby
som mohol zaujat pevne stanovisko.

S pozdravom,
Miroslav Mikolasik.