[linux] pripojenie mobilu (znovu:-D)

Lubor Kacian kacian na kacian.sk
Sobota Duben 2 09:34:36 CEST 2005

Dňa So 2. Apríl 2005 09:03 pecko napísal:
> co teba do mojej signatury?! je to osobna vec kazdeho.. jedine moje
> previnenie je, ze som zabudol subject. ak mi nexces, ci nevies poradit,
> radsej nepis nic. paci sa tebe takato rada?
Urcite je nasviac, co nam vadi tvoja signatura. Moze sa ti stat, ze sa
dostanes na blacklist mnohym ludom a budes sa divit, ze ti nikto neodpovie.
Signatura je sice osobna vec, ale existuje aj nejaka netiketa.
Ale je to OffTopic tejto konfery, takze sa k tomu uz nebudem vyjadrovat.

--
S pozdravom
	Lubor Kacian