[linux] pripojenie mobilu (znovu:-D)

pecko pecko na pecko.sk
Sobota Duben 2 13:27:05 CEST 2005

Dňa So 2. Apríl 2005 13:16 Matus UHLAR - fantomas napísal:
> google netvrdi nic? AT prikazy na komunikaciu s mobilom (a modemami
> vobec) nie su standardizovane, takze kazdy mobil zrejme pouziva inu
> sadu. Mozno staci najst spravnu sadu alebo prinutit kmobiletools aby
> zobrali sadu prisluchajucu k inemu mobilu...

to som neskusal. ale kmobiletools som nastavil tak, aby pouzivali sadu
ericsson generic. a vsetky ericssony maju genericku sadu rovnaku. ale
dokoca ani startovacia sekvecia v kmobiletools nefunguje a je rovnaka
ako v minicome.
--
Peter J. (http://www.pecko.sk)
Precitajte si http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.cs.html.