[linux] upload cez chello linku a interaktivita prace

Lubomir Host rajo na platon.sk
Neděle Duben 3 03:14:46 CEST 2005

On Sun, Apr 03, 2005 at 01:52:22AM +0200, Mike wrote:

> Zdravim,
>
> Vyzera to zaujimavo , asi to skusim, ale chcem sa opytat,
> toto obmedzuje len pakety ktore odchadzaju z masiny, alebo aj pakety
> ktore su cez nu routovane ?

Nainstaluj si balik iproute, z ktoreho pochadza program 'tc'. Ak si
precitas aspon zbezne to HOWTO na adrese uvedenej vyssie, tak sa tam
docitas, ze uvedeny prikaz shapuje (osekava, obmedzuje) IBA pakety
odchadzajuce cez eth0. Teda traffic *prichadzajuci* na eth0 obmedzovany
nie je a nie su obmedzovane ani ostatne sietove rozhrania.

Btw, vies o tom, ze by si cez ten pocitac nemal routovat ine pakety ani
pripajat ine pocitace? Ze tym porusujes podmienky pouzivania sluzby
Chello. Teda pokial nemas zaplateny ten najvyssi program. ;-)

Kazdopadne to neriesi problem s nutnym restartovanim modemu. Ako som sa
naposledy dozvedel z dokumentu, ktory rozosielali vsetkym svojim
zakaznikom, tak "restartovat modem 2-3x do tyzdna je bezne pri tejto
technologii pripojenia do Internetu. Pocet restartov je individualny
podla lokality.". Ako ospravedlnenie technickej neschopnosti fakt
dobreee...

K rieseniu tohto problemu ich budem dokopavat aj nadalej. Napr. aj tym,
ze im od faktury odratam moju stratu 600 Sk mesacne za cas straveny
restartovanim modemu. ;-) Este ze mam ten vyssi program, lebo inac by im
z toho pausalu vela neostalo. ;-))

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>        ICQ #:  257322664
Platon Software Development Group              http://platon.sk/