[linux] upload cez chello linku a interaktivita prace

Marian Andre Marian.Andre na cnl.tuke.sk
Neděle Duben 3 09:01:29 CEST 2005

On Sun, Apr 03, 2005 at 03:14:46AM +0200, Lubomir Host wrote:
> [...]

Hmm... vyzera, ze to niecomu pomohlo... rozhodne vdaka za tip.

> Kazdopadne to neriesi problem s nutnym restartovanim modemu. Ako som sa
> naposledy dozvedel z dokumentu, ktory rozosielali vsetkym svojim
> zakaznikom, tak "restartovat modem 2-3x do tyzdna je bezne pri tejto
> technologii pripojenia do Internetu. Pocet restartov je individualny
> podla lokality.". Ako ospravedlnenie technickej neschopnosti fakt
> dobreee...

Ano, na toto som pozeral 'ako tela na nove vrata'. Skutocne dobre
vymyslena vyhovorka. A ako perlicku pridam dalsi problem suvisiaci s
restartmi - aj ked tu som si nie isty, ci je to len moja blbost alebo je
to fakt:

Modem je potrebne restartovat aj pri zmene OS v pocitaci - co sa mi zda
prinajmensom cudne. Ak modem restartujem s nabootovanym Linuxom na
pocitaci, tak po rebootovani pocitaca do Windows je modem opat potrebne
restartovat, ak chcem funkcne pripojenie. To iste opacnym smerom -
t.j. Windows->Linux.

Ma este niekto podobny problem ?

Nie zly napad :)

--