OT: chello (was: [linux] upload cez chello linku a interaktivita prace)

sverre sverre.th na gmail.com
Neděle Duben 3 10:00:31 CEST 2005

Marian Andre wrote:

>Ano, na toto som pozeral 'ako tela na nove vrata'. Skutocne dobre
>vymyslena vyhovorka. A ako perlicku pridam dalsi problem suvisiaci s
>restartmi - aj ked tu som si nie isty, ci je to len moja blbost alebo je
>to fakt:
>
>Modem je potrebne restartovat aj pri zmene OS v pocitaci - co sa mi zda
>prinajmensom cudne. Ak modem restartujem s nabootovanym Linuxom na
>pocitaci, tak po rebootovani pocitaca do Windows je modem opat potrebne
>restartovat, ak chcem funkcne pripojenie. To iste opacnym smerom -
>t.j. Windows->Linux.

> [...]

hmm neviem, chello mam od decembra a doteraz som nemusel jediny krat
restartovat modem (Arris), ani pri restarte z  linuxu do windoozov a
naopak. Ani raz som nepostrehol vypadok za tu dobu - aj pri vypadku
kablovej televizie pripojenie na net fungovalo. Mozno to naozaj zavisi
aj na nejakej kvalite kablov/lokalite.
Modem mam zapnuty len ked bezi komp, neni zapnuty 24h/denne.

--
svx