[linux] upload cez chello linku a interaktivita prace

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Neděle Duben 3 14:22:13 CEST 2005

On Sun, Apr 03, 2005 at 01:04:49AM +0200, Lubomir Host wrote:
> Zdravim konferu.
cau

> Viem, ze zopar ludi z tejto konfery ma doma internet cez "chello", preto
> by ich modhlo zaujimat nasledujuce riesenie nasledujuceho problemu: ak
> nieco uploadujete smerom von, a pokusate sa popri tom interaktivne
> pracovat cez ssh na serveri, je to prakticky nemozne kvoli prilisnej
> latencii spojenia. Pritom ak nic neupladujete, je ping na urovni 8ms,
> pri uploadovani ale aj 2000 - 10000ms (cize 2 az 10 sekund!).
[reklama]Moja distribucia Route Hat ma vysoko optimalizovany traffic control
ktory riesi prave podobne problemy. Funguje to aj s vela pocitacmi, je to
v nasadeni na sieti s 200, 300 a od vcera 1300 pocitacmi. Nastavenie TC je
trivialne (kapacita von/dnu a interfejs von/dnu). Ma aj kopu inych kul
ficur.[/reklama]

Je to samozrejme 100% open source.

> Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>        ICQ #:  257322664
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
Saving Private Ryan...
Private Ryan exists. Overwrite? (Y/N)