OT: chello (was: [linux] upload cez chello linku a interaktivita prace)

Lubomir Host rajo na platon.sk
Neděle Duben 3 14:39:12 CEST 2005

On Sun, Apr 03, 2005 at 10:00:31AM +0200, sverre wrote:
> hmm neviem, chello mam od decembra a doteraz som nemusel jediny krat
> restartovat modem (Arris), ani pri restarte z  linuxu do windoozov a
> naopak. Ani raz som nepostrehol vypadok za tu dobu - aj pri vypadku
> kablovej televizie pripojenie na net fungovalo. Mozno to naozaj zavisi
> aj na nejakej kvalite kablov/lokalite.
> Modem mam zapnuty len ked bezi komp, neni zapnuty 24h/denne.

To, ze nemas modem zapnuty v jednom kuse = ze robis jeho restart. My sa
bavime o modemoch, ktore su zapnute v jednom kuse.  Ja musim mat modem
zapnuty v klasickej zasuvke a nemozem ho napajat napr. zo zdroja na
pocitaci (ja mam este ten stary typ zdroja, ktory ma jednu zasuvku napr.
na napajanie monitora), lebo nemam spraveny taky napajaci kabel.

Ak by som mal taky kabel, modem by sa zapinal so startom pocitaca
a problem by bol snad vyrieseny. Aj ked to sem-tam prideli (aj po
restartoch) rovnaku IP adresu, ktora mi par hodin pred tym fungovala,
ale zrazu sa z nej neda dopingat ani na ich router.

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>        ICQ #:  257322664
Platon Software Development Group              http://platon.sk/