[linux] upload cez chello linku a interaktivita prace

Lubomir Host rajo na platon.sk
Neděle Duben 3 15:01:30 CEST 2005

On Sun, Apr 03, 2005 at 02:22:13PM +0200, Peter Surda wrote:
> [reklama]Moja distribucia Route Hat ma vysoko optimalizovany traffic control
> ktory riesi prave podobne problemy. Funguje to aj s vela pocitacmi, je to
> v nasadeni na sieti s 200, 300 a od vcera 1300 pocitacmi. Nastavenie TC je
> trivialne (kapacita von/dnu a interfejs von/dnu). Ma aj kopu inych kul
> ficur.[/reklama]
>
> Je to samozrejme 100% open source.

Je fajn, ze je takyto projekt. Drzim palce pri dalsom vyvoji. Ale ked
som sa na neho pozrel, nejako ma prilis nepresvedcil. Nieco sa mi tam
nepacilo, neviem uz co presne. Tiez som sa pozrel aj na projekt
routeskeeper
http://selab.edu.ms/twiki/bin/view/Networking/RoutesKeeperProject (v
suvislosti s inym projektom), a ked som videl tie zdrojaky a bordel
v tom, ze nieco je v kongiguraku a nieco natvrdo v zdrojaku, zavrhol som
aj to. Preto som sa rozhodol lepsie si nastudovat sietovanie v Linuxe
a skusit si to spravit sam. Napr. dorobit si dalsie featurky do
[-:reklama:-] http://platon.sk/cvs/cvs.php/scripts/shell/firewall/
[-/reklama:-]. Ak mam postavit router/firewall pre routovanie do
6 liniek (vid iny aktivny thread tento mesiac v tomto mailingliste)
a mam vediet, co to robi a co vsetko je povolene/zakazane + mat moznost
dokonfigurovat si dalsie specialne vlastnosti, tak si to skusim
postupne postavit sam.

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>        ICQ #:  257322664
Platon Software Development Group              http://platon.sk/