[linux] upload cez chello linku a interaktivita prace

Lubomir Host rajo na platon.sk
Neděle Duben 3 15:04:59 CEST 2005

On Sun, Apr 03, 2005 at 09:01:29AM +0200, Marian Andre wrote:

> Hmm... vyzera, ze to niecomu pomohlo... rozhodne vdaka za tip.

Super. 3 hodiny studia manualu rozhodne priniesli prve vysledky vo
vyrieseni priblemu nielen u mna, ale aj u niekoho ineho. Strasne sa
z toho vytesujem. ;-))

> Modem je potrebne restartovat aj pri zmene OS v pocitaci - co sa mi zda
> prinajmensom cudne. Ak modem restartujem s nabootovanym Linuxom na
> pocitaci, tak po rebootovani pocitaca do Windows je modem opat potrebne
> restartovat, ak chcem funkcne pripojenie. To iste opacnym smerom -
> t.j. Windows->Linux.
>
> Ma este niekto podobny problem ?

Ja mam iba linux, takze ti neviem odpovedat.

> Nie zly napad :)

Spojme sa viaceri a mozno z nich vytiahneme navod, ako restartovat modem
softverovo. Idealne by bolo, mat moznost manazovat si nastavenia modemu
sam. ;-)

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>        ICQ #:  257322664
Platon Software Development Group              http://platon.sk/