[linux] chello (was: upload cez chello linku a interaktivita prace)

Lubomir Host rajo na platon.sk
Neděle Duben 3 15:47:11 CEST 2005

On Sun, Apr 03, 2005 at 01:11:58PM +0200, Matus UHLAR - fantomas wrote:

> podla definicie to nie je take jednoznacne. Nesmie poskytovat sluzbu
> tretim osobam, ale moze ju poskytovat bezplatne blizkym osobam.
> Moze pripojit jeden modem a k nemu jeden comp ale za tym compom to
> obmedzene nevidim. Nesmie poskytovat accounty a proxy servery CEZ
> INTERNET co sa jeho vnutornej siete netyka.
>
> jedine zeby mi nieco uniklo ;)

Vyzera to tak, ze mas pravdu. ;-) Predtym sa mi zdalo, ze pocitac
pripojeny k chello modemu nesmie byt pripojeny do inej siete (a to by
mohlo zahrnat aj domacu siet), ale teraz tam ziaden takyto bod nevidim.
Ak to tam niekde predsa len je, dajte mi prosim vediet cislo bodu.

Mas pravdu v tom, ze to nesmies poskytovat sluzby (proxy, mail, http,
ftp, dhcp, irc atd.) tretim stranam a to ani bezplatne. Proste su
povazovane za obchodne aktivity.

Citujem cast bodu 7.3, strana 2 zo Vseobecnych podmienok spolocnosti UPC
Slovensko s.r.o. na poskytovanie sluzby pristupu do siete Internet:
"Uzivatel je opravneny umoznit blizkym osobam (paragraf 116 Obcianskeho
zakonnika) bezplatne vyuzivanie Sluzieb na Pocitaci". Pojmy Uzivatel,
Sluzba, Pocitac su definicie z uvedeneho dokumentu, ktore tu nejdem
teraz rozpitvavat.

Paragraf 116 Obcianskeho zakonnika:
--------------------------------%<---------------------------------------
Blízkou osobou je príbuzný v priamom rade, súrodenec a manzel: iné osoby
v pomere rodinnom alebo obdobnom sa pokladajú za osoby sebe navzájom
blízke, ak by ujmu, ktorú utrpela jedna z nich, druhá dôvodne pocitovala
ako vlastnú ujmu.

Takze to vyzera byt v poriadku, aj ked jednu chello linku ma niekolko
v podstate cudzich ludi byvajucich na private a na to pripojenie sa
skladaju rovnakym dielom.

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>        ICQ #:  257322664
Platon Software Development Group              http://platon.sk/