[linux] routehat.org projekt

Lubomir Host rajo na platon.sk
Neděle Duben 3 16:04:17 CEST 2005

On Sun, Apr 03, 2005 at 03:11:39PM +0200, Peter Surda wrote:
> Ked si spomenies, napis, ked to bude davat zmysel tak to zohladmin.

Hlavna otazka je, ze preco to nie je postavene nad nejakou existujucou
distribuciou. Niekedy je sice fajn mat mini distribuciu (*.iso ~ 18 MB),
ale co sa tyka updatovania a bugfixov, tak to nevidim velmi ruzovo. A co
ak potrebujem od riesenia viac, tzn. pouzit ten server este aj na ine
ucely? Ako tam doinstalujem dalsie veci? Rucne kompilovat sa mi to fakt
nechce.

Ja viem, z hladiska bezpecnosti na routeri/firewalle by malo bezat
minimum sluzieb (idealne 0), ale to nie vzdy mozes zabezpecit.

Ak by to bolo postavene ako sada patchov voci debianu + nejake baliky
s konfiguracnymi subormi, tak by to bolo idealne.

Inac dobra praca, mozno si z toho spravim vizitkove CD. ;-)

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>        ICQ #:  257322664
Platon Software Development Group              http://platon.sk/