[linux] upload cez chello linku a interaktivita prace

Lubomir Host rajo na platon.sk
Neděle Duben 3 18:25:00 CEST 2005

On Sun, Apr 03, 2005 at 05:53:22PM +0200, Mike wrote:
> Helpdesk nie je zly, ale myslim ze s tymto nepomozu.
> Pokial viem tak kablove modemy UPC maju vypnutu moznost akejkolvek
> konfiguracie cez lokalny ethernet. Neverim tomu,ze by UPC uvazovala co
> len 10 sekund nad tym,ze to povolia.
>
> Ale ak chcete niekto velmi skusat, ked odpojite modem od kabla tak sa
> prepne do netransparentneho rezimu a prideli si IP adresu z privatneho
> rozsahu 192.168.x.x, ale neviem ci poskytuje nejake sluzby okrem DHCP,
> nechce sa mi to teraz skusat.

Ak modem este nie je uplne nastartovany, tak ti to niekedy prideli IP
adresu 192.168.100.x

> Okrem toho ma vraj pod krytom seriovu konzolu, ale otvarat ho ozaj
> nedoporucujem, predsa len je to majetok UPC.

Ano, zmluvna pokuta za poskodenie modemu je tusim 10000 Sk. ;-)

Btw. v bode 7.12 je jednou zo zasad spravneho pouzivania aj bod "Nesirit
ziadne informacie, ktore by mohli skodit Poskytovatelovi." Ale snad nas
za rozoberanie tohto problemu v mailingliste zalovat nebudu. ;-))

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>        ICQ #:  257322664
Platon Software Development Group              http://platon.sk/