[linux] upload cez chello linku a interaktivita prace

Michal Kadlic michal na spinet.sk
Neděle Duben 3 18:52:59 CEST 2005

Lubomir Host wrote:

> Ano, zmluvna pokuta za poskodenie modemu je tusim 10000 Sk. ;-)

:-) Tak nejako
> Btw. v bode 7.12 je jednou zo zasad spravneho pouzivania aj bod "Nesirit
> ziadne informacie, ktore by mohli skodit Poskytovatelovi." Ale snad nas
> za rozoberanie tohto problemu v mailingliste zalovat nebudu. ;-))

No, snad nie, nic vazne nakoniec nezverejnujeme.

Nakoniec mi to nedalo a vyskusal som par veci.
Modem odpoveda na adrese 192.168.100.1, dokonca aj ked je pripojeny na
kabel treba akurat nastavit spravne route.

Podla nmapu je port 80 otvoreny,porty snmp,snmpdata a este jeden
filtrovane, ostatne zavrete. Aspon na prvy pokus, potom zda sa nabehne
nejaky obranny mechanizmus a dalsie pokusy su presmerovane na hlavny
gateway. Dufam ze im to nevybehne niekde na monitore s velkym cervenym
majakom a klaksonom :-)
Na porte 80 je www stranka so stavom modemu, ale neda sa tam nic nastavit.

Okrem toho ma podla netu modem aj druhu ip adresu (zo strany ISP), ta je
v nasom pripade z rozsahu 10.23.x.x, ale zatial neviem ako ju zistit pre
konkretny modem, zjavne je pridelovana pomocou DHCP. Ta by mohla
teoreticky mat otvorene SNMP aspon z nejakych adries.

Ked si date tcpdump a zobrazenie BOOTP paketov, tak zjavne vidno ake
adresy su pridelovane modemom.

Viac na dnes skusat nejdem, este by si mysleli ze im chcem naburat system.

Mike