[linux] upload cez chello linku a interaktivita prace

Marek Podmaka marki na onee.sk
Neděle Duben 3 21:21:34 CEST 2005

Hi!

Sunday, April 3, 2005, 18:25:00, rajo na platon.sk wrote:

LH> Ak modem este nie je uplne nastartovany, tak ti to niekedy prideli IP
LH> adresu 192.168.100.x

  Kazdy cable modem ma vzdy niekolko IP adries. Jednou z nich je aj IP
  192.168.100.1. Ale kedze PC dostane cez DHCP inu IP (vonkajsiu), tak
  tato nie je dosiahnutelna. Pokial si vsak v routovacej tabulke
  nastavis, ze na tuto IP sa ide cez interface na ktorom je modem, tak
  to pojde.

  Minimalne modem Terayon poskytuje SNMP a web interface. Web
  interface je pristupny stale, ale ked je pripojeny, tak je tam len
  zopar info. Podrobne info ako napr. Tx, Rx frekvencia, SNR,
  vysielaci vykon a pod. ma modem zakazane zobrazovat - zobrazi to iba
  ked nie je pripojeny ku kablovke. Mozete to vyzkusat napr. ked to
  chvilu nepojde, alebo odpojte kabel. Cez SNMP poskytuje rovnake
  info, ale po pripojeni taktiez dostane od siete prikaz uz nic
  nezobrazovat a na SNMP requesty uz ani neodpoveda.

--
 bYE, Marki
... Hoci ludia nevedia, co je dobro, maju ho v sebe. KONFUCIUS