[linux] upload cez chello linku a interaktivita prace

Marek Podmaka marki na onee.sk
Neděle Duben 3 21:33:37 CEST 2005

Hi!

Sunday, April 3, 2005, 19:58:14, mike na spinet.sk wrote:

M> Hej, 10.23.192.1 je DHCP server a gateway. Z neho idu DHCP pakety
M> pridelujuce verejne adresy pre kompy, ale aj pakety ktore prideluju
M> adresy 10.23.x.x, ale neviem ako zistit ktora z nich je pre moj
M> modem. Pozeral som ich par, ale mam pocit, ze modemy pouzivaju na
M> kabli druhu MAC adresu, ktoru nemaju na sebe napisanu.

  IP adresy 10.23.x.y su vnutorne IP kablovej siete, detaily si uz
  velmi nepamatam ale este asi pred rokom som na jednom webe nasiel
  velmi podrobny popis ako vlastne cela taketo kablova siet funguje.
  Tych IP adries je tam kopec, sam modem ma min. tieto dve. Ale neviem
  ci ta desiatkova moze byt vobec nejako pristupna z eth interfacu.

  No nasiel som tu stranku, takze komu sa chce, nastudujte si:
  http://homepage.ntlworld.com/robin.d.h.walker/cmtips/index.html

  a konkretne:
  http://homepage.ntlworld.com/robin.d.h.walker/cmtips/cmworks.html

--
 bYE, Marki
... Hladaj najlepsieho cloveka medzi tymi, ktorych svet odsudzuje. PRISLOVIE