[linux] upload cez chello linku a interaktivita prace

Lubomir Host rajo na platon.sk
Neděle Duben 3 22:13:49 CEST 2005

On Sun, Apr 03, 2005 at 09:21:34PM +0200, Marek Podmaka wrote:
> Hi!

>   Kazdy cable modem ma vzdy niekolko IP adries. Jednou z nich je aj IP
>   192.168.100.1. Ale kedze PC dostane cez DHCP inu IP (vonkajsiu), tak
>   tato nie je dosiahnutelna. Pokial si vsak v routovacej tabulke
>   nastavis, ze na tuto IP sa ide cez interface na ktorom je modem, tak
>   to pojde.

Presne tak som to robil, ze som si nastavil routing. Ale aj tak som sa
nevedel pripojit na port 80. Moj modem je Arris.

Kazdopadne diik za info.

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>        ICQ #:  257322664
Platon Software Development Group              http://platon.sk/