[linux] upload cez chello linku a interaktivita prace

linux linux na redwood.sk
Pondělí Duben 4 22:14:54 CEST 2005

Lubomir Host wrote:

> Ano, tak by to malo byt. Inac by to bolo minimalne pritiahnute za vlasy.
> ;-)
>
> rajo

zarucuje to ustava sr - treti oddiel - politicke prava - clanok 26 -
odsek 2 a nizsie :-)) (teda ak niekto nebude sirit nemravne alebo
verjene zdravie a ine veci - napr. bezpecnost statu atd. ohrozujujce
informacie).

ondro