[linux] Lucent Microelectronics: Unknown device 048f (rev 02)

masce masce na zoznam.sk
Úterý Duben 5 22:54:35 CEST 2005

Ahoj
Mam vyskusane oboje. 048f nie je, a asi ani nebude podporovany (vraj
chyba DSP chip), dostal som sa iba po "NO CARRIER". 044c je ine kafe,
mam ho od d-comu aj s original ovladacmi pre jadro 2.4.*. Pre jadra 2.6*
su na http://linmodems.technion.ac.il/packages/ltmodem/kernel-2.6/
Pre SMP je pouzitelny iba  *alk-7* balicek.

Marian Scerbak