[linux] prenosy dat medzi Nokiami

Mike mike na spinet.sk
Pondělí Duben 11 13:05:43 CEST 2005

Jan Ostrochovsky wrote:
> Zdravim vsetkych,
>
> zaujimal som sa o funkcnost Nokia PC suite v Linuxe, odpoved je nizsie.
> Potreboval by som prenasat vsetky data z Nokie 6310i na inu Nokiu
> (pravdepodobne tiez 6310i), poradi dakto Linux-riesenie? Najma mam
> zaujem o prenos dat z kontaktov, kalendara, penazenky, dalej todolist,
> SMS...
>
> ostry

Zdar,
moc ti asi nepomozem, lebo nemam Nokiu, ale...

Nokia 6310i ma Bluetooth a viem, ze aspon pod Windows sa da s Nokiami
komunikovat cez Bluetooth pomocou nejakeho standardneho rozhrania, ktore
sa vola tusim OBEX, minimalne cez to ide kopirovat subory a pouzit ju
ako seriovy port. Je tam aj nieco na kopirovanie kontaktov,ale nikdy som
to nevidel pouzite.

Takze, ak nahodou mas notebook s bluetoothom tak to skus cez neho.

Mike