[linux] prenosy dat medzi Nokiami, predtym: [Fwd: Nokia Helpline[THREAD ID:1-9ZWMT] [T2005032201CKS050Z291363]]

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Pondělí Duben 11 13:34:13 CEST 2005

On Mon, Apr 11, 2005 at 12:32:19PM +0200, Jan Ostrochovsky wrote:
> Zdravim vsetkych,
>
> zaujimal som sa o funkcnost Nokia PC suite v Linuxe, odpoved je nizsie.
> Potreboval by som prenasat vsetky data z Nokie 6310i na inu Nokiu
> (pravdepodobne tiez 6310i), poradi dakto Linux-riesenie? Najma mam zaujem o
> prenos dat z kontaktov, kalendara, penazenky, dalej todolist, SMS...

Pozri si projekt gnokii. Je to aplikacia, ktora sa myslim da pouzit
presne na to, co potrebujes. Zalezi ale na konkretnom modele nokie,
ktore veci s nim vie robit. 6310i je tusim len rozsirenie 6210, takze
by tam mohlo ist takmer vsetko.

Co sa tyka OBEXu, tak ti asi nepomoze. Pokial viem, tak pri nokiach
sa cez to daju prenasat len subory zo zlozky Galeria (fotky, tony,
nahravky). Napr. sa cez to nedaju prenasat aplikacie.

Tieto 2 programy ale dokazu robit takmer vsetko, co vyzadujem.
Jedine, co s nimi robit neviem je prenos java aplikacii z pocitaca
do mobilu. Ak ich aj prenesiem, zo zlozky Galeria sa nedaju preniest.
Vie niekto ako ich tam dostat pod Linuxom (ale nie cez internet!)?

	SAL