[linux] prenosy dat medzi Nokiami

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Pondělí Duben 11 13:42:09 CEST 2005

On Mon, Apr 11, 2005 at 01:39:09PM +0200, Mike wrote:

> Nie su nahodou tieto aplikacie chranene telefonom pred kopirovanim ?

Ide mi o prenos z PC do telefonu. Hlavne aplikacie legalne stiahnute
z webu. Opensource aplikacie maju pomerne casto updaty a nechce
a takto ich neviem ani poskusat. :(

> Lebo to iste je aj so zvoneniami v Galerii. Zvonenia ktore si tam sam
> das kopirovat idu, ale original Nokia zvonenia ti skopirovat nedovoli.

Neviem o tom, zeby som niektore subory nevedel stiahnut, ale mozne
to je. Inak urobit si zalohu suborov by som mal mat moznost. :(

		SAL